Lördag
Datum: 2013-07-27 / Tid: 20:24:00 / Kategori: Fotoalbum, Porträtt, / 2 kommentarer

Nikon D3000 - Nikkor 35mm F/1.8
 
Jag vet att bloggningen har varit sämst, har ingen speciell anledning, har bara inte haft någon inspiration. Igår var i alla fall Moa här, vi kollade på film, spelade monopol, badade och så sov hon över. Vi sov på balkongen och det var riktigt skönt, är typ kokhett i mitt rum och på balkongen var det svalt och skönt. Idag har jag mest badat och solat och även spelat lite monopol. Största delen av imorgon kommer ägnas till att packa. Åker nämligen till Paris på måndag!! Galet! Längar sjukt mycket. Har inte fixat några tidsinställda inlägg och kommer nog inte göra det, tror inte jag ska ta med mig datorn till Paris, så den ända bloggningen ni kanske får blir via mobilen eller ipaden och då får ni se instagrambilder. Men det är bara 5 dagar, så hoppas ni står ut. Ni får väl tänka på att jag kommer ha massor av bilder när jag kommer hem, kommer nog bli flera delar. 
 

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Men Gud vilka härliga bilder Jonna!!! Du är så duktig!! Ha nu en underbar semester med familjen! Kramar till er <3

2013-07-27 @ 22:41:07
Postat av: IDA

Härliga bilder! :D

2013-07-28 @ 15:20:36
URL: http://www.idalarsons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback