Första juli
Datum: 2013-07-01 / Tid: 12:54:00 / Kategori: Fotoalbum, Kläder & Inköp, / 1 kommentarer

Nikon d3000 - Nikon 35mm AFS 1.8mm DX
 
Hej på er! Ledsen för att jag inte bloggat så bra de senaste dagarna, men ska bli bättre. Tänkte berätta lite vad jag har gjort de senaste dagarna.
I torsdags drog jag ner på cityfestivalen med Frida, Elin och Alice. Vi gick runt lite i stånden, Elin och Frida åkte karusell, jag köpte en Jack Daniels linne och så såg vi på Darin. I fredags gick jag upp tidigt och åkte till gymmet med Frida och Elin, sen efter det gick vi till Lögarängen, hade picknick, solade och badade. I lördags gick jag, Frida och Elin lite på City festivalen, jag och Elin hade tänkt gymma efteråt, men det gick inga bussar.
Sen igår va jag och Elin och gymmade och idag har jag hitills inte gjort någonting. Ska fixa lite lunch nu och sen gå ner till poldäcket och bada. Kyssar!

Kommentarer
Postat av: Pontus Granlund

Riktigt fina bilder! :)

Svar: Tack! :)
Jonna Peltokangas

2013-07-01 @ 17:57:09
URL: http://pontusgranl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback