När en hel skolvecka snart har gått
Datum: 2013-08-22 / Tid: 21:04:00 / Kategori: Fotoalbum, Natur & Växtlighet, / 2 kommentarer

Nikon D3000 + Nikkor 35/1,8
1/125 - 1/320 sekund slutartid, ISO 100 och bländare 1,8.
 
Nu har snart en hel skolvecka av nian gått. Det har varit bra hitills, förutom att man börja bli lite stressad över gymnasievalet. Jag funderar på att gå Estet Media, men gud jag är inte alls säker! Alla tidigare dagar den här veckan har jag redan haft färdiga inlägg, så har inte behövt tänka på bloggen så jätte mycket, bilderna har ju redan varit fixade. Men idag var det slut på bilder, men såg den superfina solnedgången, så gick ut och fotade lite. Får se om jag bloggar något imorgon, annars ska jag fota Elin och Moa på lördag, vi ska åka runt med lite random bussar runt i Västerås och försöka hitta fina fotoställen, det kommer nog bli bra :)

Kommentarer
Postat av: Julia Löfgren

Shit!! :O Vilka fina bilder, du är ju ett riktigt proffs!! :D Hur gammal är du?<3

Svar: Åh gud, tack så mycket!! Jag är 14 år, fyller 15 i år :)
Jonna Peltokangas

2013-08-23 @ 23:17:23
URL: http://jullelof.blogg.se
Postat av: Koffe

Ja tiden bara flyger fram! Vilka fina bilder btw! :)

Svar: Tack så mycket!!
Jonna Peltokangas

2013-08-24 @ 15:38:26
URL: http://fotokoffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback