Köpt i Paris
Datum: 2013-08-03 / Tid: 16:07:00 / Kategori: Kläder & Inköp, / 0 kommentarer

Det här är vad jag har köpt i Paris. Det mesta köpte jag igår när vi var ute på en liten shoppingtur i Châtelet, som ligger typ i mitten av Paris där det finns massa affärer. Tänkte berätta lite vad allt är köpt och hur mycket det kostade, om ni åker till Paris någon gång kanske.På första bilden är den randiga väskan ifrån Bata, kostade ca 6€, och ryggsäcken från Clarie's, kostade ca 30€. Båda sakerna på andra bilden har jag köpt på Disney Land, stitch-gosedjuret kostade 23€ (jag vet att det är mycket, men jag ville ha den) och mimmipigg-öronen kostade 10€. Det supersöta apskalet på tredje bilden köpte jag i en affär mot Notre Dame och den kostade 10€. Första tröjan på bild fyra är från Zara, kostade 10€ tror jag, och de andra två plaggen är från Envahisseurs, de kostade 25€ tillsammans, men minns inte hur mycket var och en kostade. Allt på sista bilden köptes i souverniraffärer och minns inte hur mycket det kostade.
Tyckte alla affärer hade väldigt fina och billiga saker, hade gärna velat kolla in flera affärer, men Ellen hade knappt hittat något alls och så hade jag typ slut på pengar.
 
Har förresten raderat alla inlägg jag gjorde när jag var i Paris, de ser bara så oproffsiga ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback